Spoiling myself

Vet ni vad det bästa är med Skåne på sommaren? JOJO SOMMARKORT!!! Hahaha, dagar som dessa är det perfekt! Kände imorse för att dra iväg en sväng till Emporia för att skämma bort mig lite, både med saker jag behövde och saker jag inte behövde. Har ju fått min allra första lön så kände att jag förtjänade det!

Tänkte dela med mig av mina köp, som jag är sååå nöjda med! Har även gjort två beställningar som förmodligen kommer dyka upp nästa vecka hihi!

På bilden ser ni Kat Von D's Ink Liner, vilket var den övervägande anledningen till varför jag ens åkte dit. Behövde en ny eyeliner och har velat testa den ett tag nu, har bara hört grymma grejer om den! Sedan blev jag så himla förälskad i Too Faced Cocoa Contour-paletten så den fick spontant följa med också! Tillsammans med ett medlemsskap hos Sephora.


Inne på H&M blev det lite Nyx och kläder (syns på de andra bilderna). De här två läppfärgerna fick följa med hem, Soft Matte Lip Cream i färgen Stockholm och Liquid Suede i Sandstorm

Inne på Victoria's Secret föll jag för parfymen Sheer Love, har samma body lotion redan. Från Nyx på H&M blev det även en Micro Brow Pencil!

Och sist men inte minst blev det även två superfina toppar från H&M samt ett 3-pack Star Wars trosor, haha... Nörden inom mig kunde inte låta bli, älskar ju Star Wars!

Så himla nöjd över att jag fick spendera min lediga dag med bestie, och sååå himla nöjd med mina köp! Nu väntar jag bara på mina andra två beställningar, sedan får det vara färdigshoppat ett tag!
Allmänt | |
#1 - - Ida - foto & häst:

himla fina plagg! och har oxå Cocoa Contour, älskar den! Perfekta shades och så luktar den ju choklad :')

Svar: Tack hihi! Ja, den är verkligen sååå fin och den luktar så himla gott haha!
josefinborgman.blogg.se

Upp