Jag lever!

Guuuuuuuud vad jag är dålig på att blogga?! Blev påmind här om dagen att jag inte lagt upp något sedan alla hjärtans dag... Så dåligt av mig!


-Vad har jag hållt på med, då? Egentligen inte så mycket. Jag går fortfarande hemma och är arbetssökande. Söker i princip alla jobb jag kan men ändå är där ingen som hör av sig. Jag överdriver inte, de senaste två månaderna har verkligen ingen hört av sig. Så tyvärr har jag fått börja gå till Arbetsförmedlingen igen, men det kanske är lika bra. Hoppas på en yrkesutbildning, för jag vet ju helt säkert att jag inte kommer få något på dom här 90 dagarna!


-Utöver det spenderar jag mycket tid på gymmet. Vill egentligen spendera mer tid där, men trots att jag inte har så mycket som händer i mitt liv så lyckas ändå saker dyka upp. Jag försöker i alla fall prioritera träningen, för jag mår verkligen skit när jag inte får träna och jag älskar at träna! Har kommit en bit med träningen nu och jag vill verkligen inte lägga av. Har inte riktigt koll på hur det går med vikten, men jag antar att jag ökar. Har blivit så carried away av hur mycket jag älskar att träna att jag inte brytt mig om att kolla min vikt, haha...


-Jag fick stå modell för Make Up Store! De firade 20 år för någon vecka sedan och jag fick stå modell för dom i en maffig klänning. Som tack fick jag en golden collection palett med en massa fina produkter i. Älskar cover all concealern! Det var så himla ballt att få stå modell för dom, att bli modell är egentligen en stor dröm.


-Den senaste tiden har det blivit mycket fest också! Utgångar och chillkrök hos vänner, aaah så många roliga kvällar vi har haft! Om vi har så här kul nu... Tänk då bara hur kul vi kommer ha till sommaren! Vill åka ut på en massa äventyr och bara ha the time of my life, haha! 


-Har även hunnit med Sci-Fi Mässan i Malmö för någon vecka sedan, träffade på R2D2. Världens sötaste! Äter också väääääldigt god mat, som ni kan se på bilden. Satte ihop ett litet collage med mina senaste bilder för att visa lite vad jag har hållt på med!


Utöver allt detta så vill jag verkligen komma igång med Youtube ordentligt, Men det känns lite svårt. Det kräver mycket tid, vilket jag oftast har men inte alltid, men jag känner att det är så svårt för mig att filma själv med den utrustningen jag har. Jag har inte heller råd att köpa ny utrustning för tillfället. Jag ska försöka spara ihop så gott jag kan osv, och under tiden ska jag verkligen försöka jobba med det jag har. Känns lite sådär bara, jag vill inte lägga upp halvbra videos egentligen. Just mina videos vill jag verkligen känna mig nöjd med, stolt. Men jag tror det viktigaste då är att jag verkligen tar mig tiden. Tiden att bli inspirerad, få idéer, utveckla idéerna, förverkliga idéerna och få ihop en riktig video av det. Det kan få ta sin tid, man får vara tålmodig helt enkelt! Vill man få utlopp över sina kreativa tankar och idéer tycker jag att man lika gärna kan göra det ordentligt (:

 
Allmänt | |
Upp