Fredagkväll

Såhär spenderar jag min fredagskväll! Tog precis ett skönt, avslappnande bad och hade en inpackning i håret. Passade på att läsa lite medan den verkade (läser Horus Rising ur The Horus Heresy-serien för er som är nyfikna). 

Det här är ju min sista (förhoppningsvis!!) arbetslösa helg! På måndag börjar jag provjobba. Har tre pass som jag ska provjobba och få en grundutbildning, sedan får vi väl se vad dom säger! Hoppas jag får fortsätta, vill verkligen ha detta och kommer göra mitt bästa.

Nu till helgen ska jag även färga mitt hår hemma. Det var lite därför jag hade en hårinpackning idag, har aldrig det annars. Gick till frisören tidigare i veckan för att färga (inte gjort det på ca 5 år!!!!) men ogillar resultat mer och mer efter varje dag som går. När jag sätt där i salongen såg det fint ut, men sedan kom jag hem och då såg det inte alls lika bra ut när jag kunde se det mer ordentligt. Och nu trivs jag verkligen inte i det, tyvärr... Så jag tänker slänga i en färg nu i helgen!

Hoppas ni har det fint!


Allmänt | |
Upp