G7x

Ja, det gick ju sådär med att blogga, haha... Jag har haft saker för mig varje dag den senaste veckan, så jag har heeelt glömt bort!

Med det sagt har det hänt lite grejer! Vi har ju haft riktigt fint väder de senaste dagarna och jag har såklart solat. Och blivit solbränd. Som fan. Aj!!!!! 
Men det mest spännande som har hänt är att jag investerade i en ny kamera! Canon G7x blev det, har tittat på den ett tag. Så nu kan jag enkelt få supergrymma bilder OCH börja göra fler Youtube-videor! Är sååå taggad, det är verkligen en helgrym kamera och den är superlätt att filma med. Har redan börjat samla in lite material till en kommande video, så håll utkik!

Imorgon händer också något som är jättespännande. I alla fall spännande för mig! Och jag är faktiskt lite nervös. Jag visar imorgon ;)



Allmänt | |
Upp