Makeup bag

Igårkväll kom mamma och hennes man hem från deras lilla bröllopsresa, och gulliga som dom är hade dom köpt med sig ett litet travel kit från Victoria's Secret till mig! Fick en liten mini-body lotion, mini-body mist och ett läppglans, och det kom i den här fina neccessären! 

Tänkte direkt att jag kunde ha mina sminkprodukter jag använder mer "dagligen" (eller varje gång jag sminkar mig, även om jag uppenbarligen inte använder alla ögonskuggor, alla läpprodukter osv... Jag tror ni fattar grejen haha!) och titta hur gulligt det blev! Älskar att man ser vad som finns inuti. Blir mycket roligare och enklare att bära runt den här än presentpåsen från Make Up Store som jag tidigare använt till att förvara de här produkterna...

På bilderna syns även några av mina andra sminkprodukter, så som läppglans från Anastasia Beverly Hills och några av mina paletter!




Allmänt | |
#1 - - Pia:

Har hört att two faced ska vara riktigt bra, något du rekommenderar? :)

Svar: Ja, verkligen! Har ett melted lipstick, dom har verkligen jättefina färger! Har även Chocolate Bar-paletten och skuggorna är verkligen sjukt bra och pigmenterade och är så himla fina! Använder den paletten nästan varje gång jag sminkar mig, den har både skimriga och matta skuggor som funkar lika bra till vardags som till fest. Vissa av skuggorna gillar jag även att använda som highlighter, så man får mycket användning för paletten!
josefinborgman.blogg.se

#2 - - Zaisha <3:

vilken praktisk sak :) älskar VS :)

Svar: Eller hur! :D
Jag med, särskilt deras body lotions! Så himla återfuktande och luktar sååå gott!
josefinborgman.blogg.se

#3 - - Victoria:

Fasen vad praktiskt! :D

Upp