NY VIDEO: KAT VON D

Oj... Här har det stått tomt ett tag!
Ber om ursäkt för det. Jag har haft fullt upp med jobb heeela sommaren, så jag har inte riktigt haft inspiration att blogga. Min lediga tid har jag bara velat spendera med familj & vänner.

MEN något som jag faktiskt har gjort, rätt nyligen faktiskt, är en NY VIDEO! Äntligen!
Det var ett halvår sedan jag sist la ut en video. Ibland blir det så, ibland kommer annat ivägen.
Men nu har jag äntligen fått tiden att spela in och redigera ihop! Jag spelade faktiskt in materialet för någon vecka sedan och har egentligen inte haft tid att redigera ihop den, men jag har legat hemma och varit sjuk (och SJUKT rastlös) så då tog jag tillfället i akt och redigerade ihop den!

Som ni kan avgöra av titeln så är det en video med Kat Von D's palett Shade & Light Eye Contour. Den är en av mina absoluta favoriter, och den är sååå enkel att använda! Man kan göra så himla många olika looks med den, och i denna videon visar jag upp min personliga favoritlook som är SUPERENKEL och snabb att göra med hjälp av denna paletten! 

Hoppas ni gillar videon lika mycket som jag gillade att göra den! :D
Hörs snart igen!
Allmänt | |
Upp